6/7

21.02
Tiden bara springer iväg, kan inte fatta att det redan är juli och om 2 och en halv månad blir abra 4 år! Det är ju helt sjukt! 

Sitter nere i Skåne hos Andreas föräldrar, tänkte komma hemifrån lite och så får barnen träffa farmor, farfar, pappa, faster o farbror oxå. 
Andreas är oxå här o hälsa på! 
I morgon tar jag och barnen tåget hem,
Dem va så duktiga på tåget ner hit.
Satt stilla och ordentligt 😊



Innan idag har vi varit på ute badet o badat. De va lite kallt så barnen ville inte stanna så länge så vi gick till ett dagis o lekte istället 😊

jag blev getingstucken på badet oxå, och det va en jäkla tur att jag tog med mig mina cortison tabletter..

Fan vad det sved 😢😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0