Söndag 4/1 -2015

10.05
Godmorgon allihop! Gud vad skönt med sovmorgon! De behövdes verkligen. Vaknade för 20 minuter sedan ungefär. Somnade visserligen sent igår, 3 natten i rad nu jag inte kan somna utan ligger o grubblar ist 😕

Har haft sån jävla ångest i 2 dagar nu.
Älsklingen åker på onsdag och kommer va sååå tomt här hemma utan honom 😝😢

Nyår va bra! Vi bjöd hit Gullan på mat och sen spelade vi bingo 😊 Andre kom oxå förbi och käkade. Nina va förbi en sväng o sa hej. Andreas kom hit o firade tolvslaget med oss. Båda barnen va med ute o tittade på när Jimmy smällde raketer. Grannarna hade jävla köpt på sig fyrverkeri så ja raketer såg vi 😉

Lilleman fyller 2 år i morgon o jag förstår inte vart tiden tar vägen! Han blir ju stor pojke redan i morgon, han va ju nyss min lille bebis! 😘 
Älskade unge du växer så det knakar!






Mamma goding ❤️ jag älskar dig !! 😘


Familjen kommer först!!!  ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0