5/1-2015

09.30

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det lillemans 2 årsdag 😘

Han har fått öppna sina paket och han ville ha äggmackorna och oboy till frukost så det fick det bli!!

Just nu sitter Abra vid ipaden, Caspian lägger sitt nya traktor och bil pussel ovh jag ligger på soffan och fryser.
Så kallt här inne på morgonen 😞

Hade bara velat gå in och gosa ner min hos Jimmy och fått varma mig lite 😊

Får gäster i eftermiddag så jag och Abra bakade en tårta igår och ska höra en till idag så det säkert räcker.
Har sagt att dem som vill uppvakta honom får komma hit någon gång under dagen! Kör drop in fika så kanske inte alla dyker upp samtidigt 😝

Jimmy åker på onsdag!
3 månader. 
Kommer kännas oändligt...
Men det fixar vi utan problem 😘
3 månader är ju ingen tid när man väntar på nått bra ❤️

Familjen ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0