30/1

17.10
Jag och barnen har lekt och busat hela förmiddagen.
När mamma slutade åkte vi till gvd och köpte nya blomkrukor😊
Sen tog vi burger king!
Men jag undrar varför abra tjatade så om att åka dit för speciellt mkt mat åt hon ju inte...

Jag och mina små troll! Jag älskar er ❤️


Super slim levererar!!!


Haha! Hur söt pojkvän får man ha?!

Och när Caspian fick syn på bilden på Jimmy så skulle han pussa på min telefon 😂😂


Stackars lilleman har feber och ont i halsen 😕👎

20.10
Barnen har precis ringt och sagt godnatt till Jimmy! 
Caspian är helt groggy pga febern fast han har fått alvedon 😕

Nu ska jag kolla på Dracula sen hoppas jag att jag får se några avsnitt av Vampire Diaries 😄

Älskar mina barn och min man ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0