22/1

21.00

Somnade 3 i morse och vaknade halv sju. Va lagom trött idag! 
Lämnade barnen på dagis sen hjälpte jag Nina att städa ur dras gamla lägenhet. Efter det åkte vi tog kaffe med Jenny o Fanny, Ines kom dit oxå.

Barnen va jättetrötta o sura när jag hämtade dom idag och har inte gjort annat bråkat. Antingen med mig eller med varandra. Hoppas på en bättre dag i morgon 😜

True...! ❤️

Älsklingen va lila trött som mig idag.
Han skulle lägga sig strax och det borde jag oxå göra!!


Hade lite tråkigt igår o när jag ändå satt o tänkte på min man så blev det såhär😄

Får se vad morgondagen erbjuder, 
När barnen är lämnade på dagis så ska jag gå till Gullan o hälsa på!
Världens mest godhjärtade människa ❤️

29 dagar kvar 😍😘

Familjen ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0