21/1

21.17

Idag har jag bara haft städ och tvättdag.  
Varit och handlat en sväng.
Caspian ville följa med sin pappa en liten runda så jag, mamma, Dennis och Abra käkade på Alex. 

På lördag ska vi till Dennis och Camilla på kalas för Camilla fyller 25. 

Nu sitter jag, andre och Andreas o kolla på film eller jag kollar på film. Dem sitter och försöker få ordning på datorn och barnen sover sen timmar tillbaka!

I morgon ska jag hjälpa Nina att stöda ur lite ur deras gamla lägenhet och eventuellt åka till tippen. Sen får vi se vad som händer!

Saknar min älskling såååå mkt!
Hade bara velat se han 5 min (inte på FaceTime) så hade jag varit nöjd! 

Saknaden gör mig bara starkare ❤️

Jimmy och barnen 😘❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0