20/1

16.53
Har inte gjort mkt idag, 
Bjudit Ines, Nina och Andreas på kaffe.
Nico va så snäll att han kom upp med cigg så jag slapp ge mig ut i detta vädret.

 Försökte beställa ett par skor (bland annat) till min underbara man men av någon anledning gick det inte. Får testa från en dator sen ist... 

Han kommer va urläcker i dessa!! 
Lika snygg som alltid ☺️😍

Saknar honom så, dagarna går så fruktansvärt sakta men det säger bara tjoffs så får jag pussa o krama honom igen! Känns bara som det är en evighet tills dess. 

Skönt att jag ha lite sällskap emellan åt iaf men det är ju inte riktigt samma sak.
Han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på när jag går och lägger mig! 
Allt detta ge mig bekräftelse på att jag aldrig vill leva utan honom!
Vill alltid ha han i mitt liv, blir glad bara av att se han på bild! 
Han är verkligen den finaste mannen man kan ha !! ❤️

Får se vad vi hittar på imorgon, inte det roligaste vädret att vara ute i iaf 😞

Ligger just nu o kolla på film med barnen, det är ju det enda Abra vill göra...Caspian kör runt med sina bilar på allt...väggar, golv, sängen, på Akilles, på mig. Ja på precis allt 😝 nöön nöön säger han emellan åt 😊

Åååh så frustrerande...hade bara velat pussa min man en gång sen hade jag varit nöjd ett tag 😝💋

31 dagar kvar ❤️❤️❤️

Familjen ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0