18/1-2015

09.32
Trots att barnen vilade middag så sent igår och somnade för natten runt 20.30
Så sov dem till 9.00 i morse.
Va riktigt gött att få sova ut 😊
Kollade på den nya Beck igår "familjen"
Men det var nog den sämsta Beckfilm jag har sett 😕

Vi har iaf nu ätit frukost, eller aaa barnen har ätit frukost. 
Får se vad vi hittar på, kanske gå ut en runda 😊

Nu ger jag upp, tänker inte jaga dig mer.
Det är din förlust och inte min.
Bara tråkigt att det ska behöva bli såhär men jag tänker inte tjata på folk för att dem ska vilja umgås så... 



Ligger i sängen o tittar på Ronja Rövardotter med barnen! 
Abra är helt inne i filmen 😝
Caspian gosar mest med Akilles 


33 dagar återstår 😘


Familjen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0