17/1-2015

19.50
Nu när jag skrev 17/1 som rubrik så slog det mig att igår hade jag och Jimmy varit tillsammans i 5 månader! 
Shit vad fort tiden går!

Har varit och hälsar på Sandra och Felicia idag! 
Abra blev så glad när hon fick hålla henne 😊
Hon är så snäll och go lilla felicia!
Blir så bebissugen när jag ser alla små småttingar överallt 😊
Påvägen hem somnade lillpågen! 
Jobbigt att hälsa på bebisar 😊


Vill så gärna ha ett sånt här men fan över 500kr...blir att fundera lite på de!

Saknaden blir bara värre o värre 😔
Trodde det skulle bli lättare o lättare men ne 😢


Glädje mig att min man har det bra iaf !
Tur att Ines, Nina och Andre ställer upp när det behövs 😘

Sov typ mellan 15.00 och 17.00 innan.
Både jag och barnen. 
Undrar hur länge dem kommer vara vakna nu 😕

Ska kolla på Beck sen ikväll.
Somnade ju ifrån den igår...

Älskade små troll! 
Ni skänker mig styrka och glädje!
Mamma älskar er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0