16/1-2015

19.27
Barnen väckte mig i morse o jag gjorde allt för att inte somna om. Sträckte på mig, gick upp o satte igång kaffet sen slänger ett öga på köksklockan...för helvete!! Klockan är 05.05...aja bara inse glad ut 😂

Gjorde våfflor till fika idag! 
Glömde dock den sista våfflat i järnet!
Tyckte de började osa konstigt från köket...


Idag är det dag 2 utan cigg, har tjuvrökt 2 gånger men de är inte hela världen!
Snuset får mig bara illamående i mellan åt 😝


Gosade med Sandra och Tonys sockersöta och Goa lilla tös igår!
Hur mysigt som helst, blir så bebissjuk!


Lilleman bajsade på toaletten för första gången idag, och hade kalsonger i 5 timmar utan att göra i brallan.


35 dagar kvar ❤️

Strax kommer abra hem, hon har varit med Ines, Nina och Elias i badhuset.
Då blir det kebabtallrik!!
Ines ska sova här inatt, sen har andre laddat ner nya Beck som vi ska kolla på!

Barnen ❤️
Jimmy ❤️
Mamma ❤️
Pappa ❤️
Brorsan ❤️
Ines ❤️
Nina ❤️
Anna ❤️
Camilla ❤️
Gullan ❤️
Andre ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0