12/1-2015

09.50

Sitter och äter frukost med barnen! 
Oboy och äggmacka är nog den frukosten dem gillar bäst här. Inte ofta abra är så tyst och koncentrerad på att äta men när det är äggmacka så!

Får se vad dagen erbjuder!
Skulle ringa Nina när jag vaknade men hon är nog inte vaken 😝
Hon svarar inte iaf 😕

Saknar Anna och flickorna me😞❤️

Fick värsta ångesten igår kväll så Nina kom hit en stund. Så det lugnade sig ull slut. Sen pratade jag lite med älsklingen innan han skulle sova...😘

Abra kom in o la sig hos mig runt fyra inatt. Akilles har legat o sovit jättefint på filten på golvet nefan för sängen!
Det är en helt annan hund när han är här 

Andreas lillebror fixade äntligen bilderna på min blogg! Nu är det inte bilder sen medeltiden längre 😝

15.37
Sitter och äter middag med Lill hönan,
Caspian ligger o sover men måste väcka honom.
Han brukar inte sova såhär sent på dagen men han kunde inte somna innan så de blev så idag 😢

Köpte ett par skor av Sanna!
Jag bara ölskar dom!!!

Skoj att Nettan ringer o säger att hon kommer förbi, de händer inte varje dag längre... 💔

Familjen ❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0