11/1-2015

17.40

Har haft Ines och Nina hör på kaffe idag! 
Ines sov ju visserligen hos mig inatt oxå men nu börjar hon jobba i morgon. 
Så har vi Akilles här hemma och han är hur lugn och snäll som helst. Lika lugn som akida nästan! 😊
Hur gosig som helst!
Åt mat för en stund sen så nu kollar barnen på film. Gullan va förbi på en cigg nyss så jag får väl sätta mig i soffan o glo igen. Ska spela Bingolotto sen o tänkte plocka hem en miljon eller två 😉

Dessa skor är ju överfeta!!!!

Både abra och Caspian har frågat efter Jimmy flera gånger idag! Caspian har suttit på halva fåtöljen så fint i fall Jimmy skulle komma hem o sätta sig brevid honom! 
Han satt till och med o somnade där😘

Saknar min bättre hälft 💋
Kärlek övervinner allt 😘

23.22
Skit kväll!!! 
😢😔

Familjen  ❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0