10/1-2015

16.05
I förgår va jag och Ines på badhuset i Värnamo med barnen. De va jättebra för barn där, de fanns en egen liten avdelning till dom. 

Igår klippte Ines av mig håret och jag är så nöjd!! 

Så här va det innan Nina fin justerade det!

Så här blev det efteråt 👍



Jag är verkligen skitnöjd och ångrar mig inte ett dugg!!!


Saknar min andra hälft nått grymt! 
Tiden får gärna gå lite fortare 😝👍😘


23.11
Sitter och tänker på min älskling!
Det jag känner för honom har jag aldrig känt förr! 
Sättet jag ser på honom har jag aldrig sett på någon innan.
Känslan inom mig är obeskrivlig!
Kommer göra allt för att han ska ha det bra och kommer alltid göra!
Han är värd det allra bästa!
Ingen är som honom och ingen har någonsin tidigare fått mig att känna så som jag gör! Skulle kunna skriva en uppslagsbok och FÖRSÖKA förklara vad jag känner för honom men kommer aldrig kunna beskriva den känslan! 
Han och barnen är verkligen det allra finaste på denna jord! ❤️


Idag hjälper vi en kvinna dom blivit knivskuren i halsen! Väldigt obehagligt men vad skulle vi göra lixom!!

20 Juni 2014
16 Augusti 2014
7 Januari 2015
💋😘❤️ 


Familj ❤️❤️❤️💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0