8/2 - utomhus/myskväll

16.30
Idag har jag städat en massa!
Tro det eller ej men har städat under soffan och under sängen 😉👍
Man hittade lite allt möjligt faktiskt 😝
Har bäddat rent i sängen så de kommer va hur gott som helst att krypa ner där ikväll. Bara tråkigt att krypa ner där ensam, om inte barnen sover inne hos mig 😇 dom har blivit lite bortskämda med det faktiskt 😝

Varit ute i en och en halv timme idag. Barnen hackade sönder deras snögubbe och lekte på lekplatsen o jag satt o tjatade med Gullan😊❤️

Andreas har varit här en sväng och sagt hej till barnen och tog en snabb kopp kaffe ☕️

Camilla ringde för en stund sedan och bjöd dit oss ikväll på mat.
Så strax kommer Camilla och nattis hit och då ska vi alla ut till backen och åka lite pulka sen beger vi oss bort till dem för massa kvällsmys ☺️😊😘

Saknar min man så enormt!!! 😘❤️💋

Familjen ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0