5/2

19.55
Idag har vi inte gjort mkt alls.
Är halvt dåliga fortfarande.
Barnen är gnälliga o snoriga.
Jag har haft huvudvärk och ont i halsen hela dagen men det är ju den där skiten som går överallt nu 😕

Just nu ligger barnen i min säng o kolla på film, jag sitter framför tv med tandblekning i munnen 😝
Ska hänga lite tvätt sen tänkte jag.
Jävla skit att Akilles och andre hade sönder ena tvättstället. Nu måste jag köpa nytt för ett räcker inte 😕

Får se vad som händer sen, 
Andreas o andre pratade om att ladda ner en film o komma bort hit. Får se om det blir så eller om jag bara ska gosa ner mig i soffan o titta på vampire diaries och sakna min man 😊


Jag och mina små ❤️❤️❤️


15 dagar kvar nu 💋💋💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0