3/2

15.05
Abra tyckte att vi skulle baka tårta till Andreas idag i med att han fyller är men det fick bli ananas och hallonpaj ist så det gjorde vi. Sen målade hon en teckning till Andreas 🎉🍰🎈🎊

Somnade i sängen när jag och barnen låg o vilade o kollade film.
Vaknade upp till översvämning på toan och florsocker i hela köket 😔
Tysta har dem varit me annars hade jag vaknat med det samma!!

Tålamodet sätt verkligen på prov nu när man är ensam med dem hela tiden.
Märks att man blivit bortskämd för det är tufft! Man ska hinna diska, tvätta städa, laga mat och stöda upp efter två smp huliganer som kan stöka ner fortare än en gris blinkar!

Nu ska vi strax bygga en koja iaf 😊
Sen kommer nog min svåger på en kopp kaffe strax! 

Saknar min man varje minut! 
Vill ha hans närhet, bara höra hans andertag när jag lägger mig på natten. 
Han är absolut finast och får mig att må sååå jävla bra...när han är här! 
Men dagarna rullar på och tider går rätt fort och jag hoppas det fortsätter så!


16 dagar kvar...! 


Jimmy och barnen ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0