21/2

06.15

Varit vaken i två timmar redan. 
Somnade typ kvart över nio igår så vaknade 04.12 och har sen dess inte somnat om.
Abra vaknade av en hostattack vid fem så va inne o gav henne hostmedicin, sen kom hon in o la sig hos oss men jag pallade inte ligga i sängen mer så nör jag gick upp så följde hon med.
Lilleman vaknade strax innan sex.
Så nu sitter vi o titta på petsson och Findus 😄👍

Får se vad dagen erbjuder oss!
Igår kom ju Jimmy hem o barnen blev så glada 😊
Va en sväng i affären igår o påväg hem skulle Jimmy förbi Gullan o Caspian bröt ihop...😝

Får se om det blir bambu idag eller inte..
Det hade inte suttit fel alls..

12.45
Abra sover, snart Caspian oxå tror jag!
Ligger iaf i sängen o kolla på film.

Sen idag ska vi gå till Åsa,
Abra ska ge Linnea presenter 😊

Blir inget bambu idag dock så får väl åka dit nästa helg med mamma, brorsan o Camilla eller nått 😕

18.45
Vi va hos Åsa, Tomas och Linnea innan idag på fika.
Linnea fick sina paket och blev glad 😊👍

Nu sitter jag, Jimmy och andre o kolla på tv. 
Blir Melodifestivalen 20.00? 

 
Familjen ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0