12/11 - torsdag

19.50

Klockan ringde 7.30
Barnen sov fortfarande så (Tro det eller ej) men jag snoozade...
Gick upp vid åtta, väckte barnen.
Käkade frukost och gjorde oss klara inför dagis. Traskade ner dit...iskallt😱
Barnen gick till och med, hela vägen dessutom!! 


Efter jag lämnat dem gick jag hem till svärmor o drack kaffe o tjatade en stund. Sen hem o fixa o dona lite innan det var dags för att hämta dem.
Nattis följde med o hämtade dom, sen lekte abra o Caspian med nattis hemma hos henne, filade lite och sånt.
Camilla o nattis följde sedan med oss hem, så jag drog fram både fingerfärg och ansiktsfärg...





Sen fick jag måla nattis 😊
Efter allt målande så bjöd Camilla hem oss idag igen på kvällsmat. Blev hemgjord pizza! Gott gott! 
Efter maten va det direkt hem o slänga barnen i badet, ringa Jimmy o säga god natt o sen bums ner i sängen så nu sover dem och jag sitter o kolla på tv och åt lite godis faktiskt. Men tog bara 3 bitar 😊

Som jag önskar att min fina älskling hade kunnat vara hemma på lördag då det är alla hjärtans dag ❤️
Klart jag vill mysa med honom då men får mysa med barnen lite extra ist 👍

jag o mamma bestämt att vi ska äta nått gott ihop i morgonkväll 😘

Familj ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0