11/2

14.55
Sov en stund medans barnen sover.
De har fortfarande inte vaknat men tänkte väcka dem snart.
De ska läggas i tid ikväll för det är dagis för dem i morgon.
Vilket innebär att jag ska lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg i morgon för när dem är lämnade så ska jag powerwalka 😊
Bilden där jag ha gråa byxor är tagen för 2 veckor sedan och den andra bilden är tagen igår. Detta har hänt fast jag inte tränat eller ätit något annorlunda. Så nu ska jag jogga och powerwalka lite mer de sista två veckorna på superslim! 

9 dagar kvar!! 😍
Tiden har faktiskt gått rätt fort.
Började räkna ner från 36 eller 35 dagar o tyckte inte de va längesedan de kändes som att vi aldrig kom närmre den  20e men jodå 😀
Barnen kommer va minst lika glada som jag kommer att vara att ha han hemma, får se vad vi hittar på när han kommer.
Abra tyckte vi kunde åka till bambu och äta o jag är inte svår med att åka dit. Inte Jimmy heller tror jag 😚😘

Abra får mig att skatta varenda dag!
Hon kommer med så roliga och tokiga kommentarer ibland så jag smäller av 😝 men hon har börjat hitta på massa grejer dock 😛

Älsklingen skor kom igår...
Överfeta!! 
Gud vilken snäll flickvän jag är 😉

16.30
Mamma kom nyss o hälsade på så mamma o barnen leker lite 😊👍

Familjen ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0