6/12

16.12
Vaknade runt 8 i morse.
Gick upp, satte på kaffe, stekte ägg och bacon o dukade fram till mig, barnen och babe! 
Babe skulle åka till gvd o fixa lite sen till huset o lägga golv och tapetsera.
Jag och barnen åkte med mormor ner och matade ankorna och sen handlade vi lite. Va ute en sväng och gick bort till Gullan o sa hej o pratade lite, Abra stack in till nattis en snabbis. 
Traskade hemåt, gjorde mat och åt!
Sen plockade jag lite här hemma, hängde tvätt osv...
Nu har jag och Caspian bakat en banankaka som står i ugnen. 
Ungarna älskar den kakan! 
Och nu precis har jag och Abra bakat färdigt cornflakes kakorna! 

Abra längtar tills det är kvällsmat för hon ska testa äta sina frostpuffar vi köpte idag 😋

Caspian fick choklad av grannen innan idag när han stod här ute! Schysst granne 😉 han sa tack och bockade 😋

17.18
På med alla jävla kläder, sen av med alla jävla kläder! 
Och det är gnäll gnäll gnäll så fort man ska göra nått! 
Ne men vi sitter väl i denna tråkiga jävla lägenheten o ruttna yttligare några timmar...😡😣

Nått som gjorde min väldigt glad igår var att Camilla och Dennis gav mig äran att få vara gudmor till deras helt bedårande lilla tjej!
Älskade underbara saga! 
Jag ska bli den bästa gudmor och faster man kan ha! Jag lovar! ❤️❤️

Barnen ❤️
Min man ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0