26/12

Julen har varit bra!
Barnen va nöjda med julafton och alla julklappar! 



Tufft att fira jul för lilleman ! 
Ett av barnen vågade sig upp i tomtens knä ! 

Sen fick vi besök av Jimmy och Andy 

Både jag och barnen har saknat dem massor! Kul att se dem så pigga och starka! 💚

I morgon fyller Pj år! 
Jag och lilleman ska göra Mockatårta så det blir lite fika iaf, 
har köpt present idag! 
Va även o handlade kläder till barnen på mellandagsrean! 
Blev en hel del...!
Till lilleman hittade jag :
4 farfarströjor
2 T-shirtar 
2 jeans 
1 tjocktröja 
Och en svart väst han ska ha på sagas dop! 

Till Abra hittade jag :
2 par leggings
3 Par trosor 
1 blus
2 långarmade tröjor
1 stickad tröja 
👍🏼
Efter shoppingen åkte vi med mamma hem, Dennis kom ut en stund oxå och har nu precis åkt. 
Vi sitter och titta på Barnkanalen nu,
Jag försöker få upp blodcirkulationen i fötterna, blev så frusen när vi va ute o lekte innan! 
Får se vad denna dagen erbjuder oss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0