16/12

Dagarna bara springer iväg! 
Idag har vi varit ute i kylan i över 2 timmar och lekt! 
Skönt med frisk luft och barnen hade jättekul! 

Mamma va uppe en sväng nu i eftermiddag oxå 😊

Igår fick jag en stor låda med olika korvar av pj'S pappa 😊
Så barnen har ätit korv så det sprutar ur öronen snart 😬😊

I morgon är det julfest på dagis.
Julmat och dansa runt granen 🎄
På fredag eftermiddag ska jag, mamma och barnen åka till Hyltes badhus och bada 😊
På lördag ska vi ha julmys med familjen Larsson! Barnen ska få göra lite julgodis och sånt 😊
Nu badar barnen, ska strax duschas oxå. Sen ska vi på med pyjamas, städa upp legot i deras rum. Borsta tänderna och läsa saga 📚
Sen ska dem nana 😴
Och sen kommer min babe o gosar 😍

Kommentarer
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2015-12-22 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0