14/12

21.50
Igår var vi på luciafirande i kyrkan och idag va det luciafirande på förskolan! 
Mina små tomtar 🎅🏽🎅🏽❤️


Fan vad jag hatar att sitta ensam på kvällarna, har inte vant mig än...
Har alldeles för mkt tid att tänka...

Abra kom ut från sitt rum runt 20.45 och hade fortfarande inte somnat. 
"Jag är inte ett dugg trött mamma"
I med att barnen ville vara lediga från dagis i morgon så får dem det så vi tar sovmorgon!
Abra sover nämligen fortfarande inte och det är ovanligt att hon somnar efter 20 tiden.
Vi åt en nattmacka och har nu precis borstat tänderna så vi ska krypa ner i sängen o nana kudden! 

Saknar min babe varje gång jag går o lägger mig ensam.
Känner mig typ halv 😔👎🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0