16/8

Fyfan vilken morgon! 
Jag är sjuk, två snoriga barn som inte lyssnar för fem öre.
Klabb under frukost, 
Torka, städa dammsuga...
Hatar att va sjuk för det blir ett jävla bombnedslag här på nolltid! 😡
Så jävla trött på att springa o städa jämt, jämt, jämt men det syns inte ändå.
Inte är det bara sig själv man ska städa efter heller...


I onsdags äntligen blev jag stolt faster till en helt bedårande liten tös!!
I med att jag är sjuk så får vi vänta med att träffa henne 😢

Ibland vill jag bo själv, 
Bara packa sina saker och flytta långt här ifrån men jag har alla vänner och familj här och det är ett stort hinder.
Sen måste jag byta dagis till barnen osv. 
Stannar medt här för att det är bekvämt inte för att jag vill...


Folk ska betala tillbaka de dom lånat...
Föra månader ska det ta..?
Säger att man ska få det i helgen men så blev det ju inte, fick hoppa skönevadsmarknad pga det och jag älskar den där marknaden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0