12/8

19.20
Dagen har varit rätt lugn, 
Nathalie kom hit o lekte på förmiddagen. Sen kom Hanna, Nova och Bell. Och efter en stund kom Gullan och Camilla oxå. 
Barnen har varit ute och lekt hela dagen! 


Idag! Äntligen!! ❤️✌🏼️

Känner mig lite små deppig idag!
Tänker på hur lite man kan bry sig om sina egna!
Alla frågor och funderingar dem har och jag kan knappt svara!
En dag kommer du ångra att du inte tog tag i saker betydligt tidigare då kommer jag tycka synd om dig, men nu kan jag inte tycka synd om några andra än de små! 

Jag vet iaf att jag skulle gå under utan mina barn vid min sida! 

21.42
Om en timme kommer gubben hem!
Längtar efter honom nu, 
Dagarna är känns så långa när han jobbar andra skift 😢
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0