4/4

15.50
Va på påskmiddag hos mamma igår, 
sen kom Pj och hämtade mig och då drog vi till David och Fia.
Hade mkt trevligt och väldigt kul!

Dagen idag började med att vi tog frukost på Göstas med David, Fia och pojkarna 😊

Nu har jag precis varit i gvd o handlat lite, ska hem o städa o fixa med tvätten.
Ikväll blir det bara lugnt, glo på film och kanske äta nått gott...
Ska göra smörgåstårta iaf...om den får plats i kylen 😕

Fifty shades of Grey gjorde mig sjuuuukt  besviken! Hade väldigt höga förväntningar på den,
Knappt nått sex alls, förväntade mig mer sex och smisk haha!

Inget speciellt med den där Grey tkr jag 😝


I morgon drar vi nog ner till David o Fia med barnen en runda så dem får leka med Alex o Liam 😊 hoppas på fint väder 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0