25/4

11.10
Gick upp vid åtta tiden, 
Käkade frukost med barnen o så.
Caspian blev caspiana ☺️

Ska käka på Sabinas med David, Fia och pojkarna senare idag.
Sabinas steakhouse Skänker 50% av deras dagskassa under dagen till Cancerfonden till minne av Carina 😔
Vilken god gärning dem gör!!

Igår va jag, Pj och barnen hos David, Fia o pojkarna o grillade.
Fan va fiiiint! 

Nästa helg ska David o Pj bygga soldäck så det blir säker god mat nästa helg oxå 👍🏼☺️

Idag är Pj i Göteborg med Mikael så är gräsänka idag! Tänkte jag skulle ringa pappa o fråga om han vill ha besök :)
Han har ju fyllt år :)

22.05
Va hos pappa innan o fikade.
Köpte bakelse på bernds Som vi hade med oss.
Sen drog vi till Sabinas o mötte upp David, Fia, aöex o Liam,
Dock hade maten tagit slut så vi fick beställa mat från Bobbys ist och åt de hemma hos oss. 
Så fort David, Fia och pojkarna hade åkt hem så däckade mina barn som små grisar! 

Längtar redan till nästa helg..
På fredagen ska vi till David o Fia och på lördagen ska jag förmodligen ha fest då jag är barnledig...
Pappa ville ha abra nästa helg o hos morfar ville hon gärna va så då får hon.
Fast först ska jag och Abra på cirkus 😊
Caspian får va hos mormor 😊
Sen på söndagen ska dem på koutsläpp i Kalset så jag o Pj får sovmorgon oxå! 
Kan det böi bättre 👍🏼😊

Sitter här hemma o glo på tv,
Är det inte reklam hela jävla tiden så är de bara skitprogram...lördagkväll lixom! 
Tv va bättre förr!
Tröst äter lite filudutter oxå ☺️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0