25/9 - torsdag

12.48
Klockan ringde 7.40 som den alltid gör dem dagarna barnen ska till dagis. Lugn och bra morgon trots att jag fick vänta med både kaffet o ciggen i morse! Väldigt viktigt när man vaknar men gick bra ändå 😉

9.10 va vi på dagis, jag gick hem direkt efteråt, drack mitt kaffe o sen hoppade in i duschen o gjorde mig i ordning lite så man slipper får en chock varje gång man kolla sig i spegeln 😝

Har fått rätt på Spotify nu igen...ÄNTLIGEN!! Får panik utan musik 😣 Så nu när älsklingen åkt ska jag maxa högtalarna en stund innan det är dags att hämta barnen!!

Abra ska för första gången få ha en nattgäst! Älskade lilla Nathalie 💕💤

Vill ha min jacka nu 😀
(Bild kommer senare)

Älsklingens jacka är skitsnygg, han kommer nog va lite extra snygg i den ☺️😍 

Livet är så jävla underbart nuförtiden... Eran förtjänst Abra, Caspian & Jimmy! Jag älskar er! ❤️❤️❤️ 

16.27

Åh vad jag saknar min älskling! Han sov ju halva morgonen sen skulle han ju åka.  Tur han snart är hemma😘😍

Andreas va förbi en snabb runda o lämnade Abras cykel och sa hej till barnen. Caspian tittar på Emil och Abra spelar på sin IPad. Jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Har aldrig märk när jag har ägglossning innan men sen tre månader tillbaka får jag skitont i magen😕 känns som jag ska spy så fort jag gör en hastig rörelse 😔 vi inväntar Camilla och nattis nu som kommer när som helst skulle jag tippa på😊

19.26 
Barnen har ätit kvällsmat, badat, busat, fått pyjamas och borstat tänderna. Nattis har ringt o sagt godnatt till sin mamma. Har precis läst lite saga för flickorna och läser just nu för caspian som ligger i våran säng så inte prinsessorna stör honom 😜

23.22
Tycker de va skitkonstigt att Sondre åkte ut Big Brother innan Tommy/Thomas?! Aja! Skitsamma!
Nico tittade in en sväng o bjöd på 2 cider o tjötade en stund. 
Älsklingen har tänt ljus som alla andra kvällar, lika mysigt varje kväll. Han är så underbar så ni anar inte !! 😊😍

Jag har världens finaste familj 💕









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0