21/9

Abra fyllde 3 år i fredags! Hade lite besök på fika här. Jag och abra gjorde tårta på förmiddagen, efter det att hon hade fått lite paket av oss. farmor o farfar satte in pengar som hon köpte ett stort paket duplo för. Caspian fick ett litet paket duplo. Sen på eftermiddagen kom Gullan med paket till dem båda oxå, lilleman fick en bil och abra fick en leksaks hund i bur med veterinärsset till :) brorsan och Camilla gav henne en cykel hon inte släppt blicken ifrån sen dess typ. Sen va mamma här oxå o gav henne en iPad så hon va mer än lycklig om man säger så. 




Igår va abra en stund hos sin mormor och idag fick caspian va med henne. 


Jag längtar inte till morgondagen...
Håller verkligen tummar och tår att det går bra, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till 😔😢 


Abra & Caspian ♥️
Jimmy 💋♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0