22/10 Onsdag

20.38
Barnen sov hos Andreas inatt så jag fick sovmorgon! Gött va det, sov nog till 10.15 typ! 👍

Det är ingen vanlig dag idag för det är älsklingens födelsedag men har fått sakna honom nästan hela dagen 😞 och inte ville han bli uppvaktad heller, han bad om att inte bli det så fick varken göra tårta eller ge han paket. Men han har fått så mkt redan så det gör inget 😜

Han är den sötaste som finns, trots att det är hans födelsedag så kom han med en blomma till mig idag ☺️😘
Han gör så mycket gott för mig och barnen och det är jag sååå tacksam för! Han älskar barnen och dom älskar honom...han är verkligen den mest underbara och mest omtänksamma personen jag vet. Iaf mot mig och barnen😘
Jag älskar dig Jimmy ❤️

Nattis har varit här idag o lekt med Abra. 
Vi skulle egentligen gått till Fia o pojkarna idag men nu blev ju inget som planerat alls så hade kunnat gå dit idag ändå men nu blir det nästa Onsdag ist 😀 Gullan, Camilla, mamma och brorsan har oxå varit här en sväng idag! Brorsan kom upp med fika till barnen så dem var mer än nöjda 😊 

Nu sitter jag o glo på tv, väntar på att big brother ska börja :) 
Kanske ska äta lite kvällsmat ?! 

Till alla där ute som läser detta!
Snälla tänk på att aldrig klandra eller döma folk efter vad man tror eller vad man får höra. Det är inte alltid sanning i det hela. Det kan skapa problem, för människor, dem kan bli ledsna, deprimerade och bli smutskastade för att folk pratar om saker dem egentligen inte vet någonting om. Så snälla döm inte eller prata illa om någon om ni inte vet hur det ligger till, oskyldiga människor eller barn kan bli drabbade för att någon antar saker!  Ville bara meddela det. Ha en bra kväll 💖

Familjen kommer alltid först ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0