17/10 Fredag

16.08

Gick upp i morse när jag hörde att barnen va vakna...dock somnade jag om på soffan så älsklingen tog dom! 

Har inte gjort nått speciellt idag...de vanliga sysslorna typ 😜

Lämnade barnen hos deras pappa för en stund sen, så jag och älsklingen ska ut med johny och Nina ikväll 😊
Händer inte så ofta att jag är ute så jag är taggad. Inga barn att gå upp till tidigt imån bitti när man mest troligen är bakis! 

Brorsan va o tapetserade igår och det blev ju skitsnyggt 😃

Jag bara älskar denna bilden! 
Den är så jäkla klockren! 
Jimmy skulle sätta upp en tavla igår o stod o mätte o hade sig.
Klart lilleman skulle göra likadant ☺️😘




Nu funkar våran diskmaskin!
Hur nice som helst 😉👍


Glädje 🌟 Kärlek🌟 Lycka 🌟

17.15
Står dividera framför spegeln vilka kläder man ska ha på sig ikväll :) 

Mina 3 älsklingar ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0