12/10 - söndag

22.26
Idag har vi inte gjort så mkt. Barnen kom hen runt 14.30 då åkte vi till dvd o handlade lite sen hem o gjorde mat. Barnen sover och vi sitter och umgås i soffan! Får se vad morgondagen erbjuder...barnen ska ju till dagis så jag ska kanske passa på att baka bullar?! 

När älsklingen kom hem innan så hade han köpt ett par string till min iPhone
Haha så sjuka saker folk kommer på!

Om 4 dagar har jag och älsklingen varit tillsammans i två månader. Fast känns som vi varit tillsammans mkt längre men de är ju för att vi träffades ett tag innan vi blev tillsammans...

Vi har haft en barnledig helg så vi va EB runda o kollade i affärer i gvd, käkade på burger king. Slapp åka buss hem då Ines hämtade oss ☺️👍

Vi va även i Ullared i veckan, köpte typ inte nått onödigt så...köpte väl inga direkt nödvändiga grejer heller men lite bra o ha saker hittar man alltid ☺️ 

Jimmy Jadeland! Jag älskar dig till månen och tillbaka, du är helt fucking perfekt!! ❤️😘💋

Caspian växer så det knakar, så roligt nu när han äntligen börja prata lite ☺️😘


Och här vi en glad tjej 😃 

Barnen 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0