Söndag 30/11

07.32
 
Barnen vaknade för en och en halv timme sen så ingen sovmorgon här inte 😝

Andreas hade barnen mellan fredag och lördag så i fredagskväll va jag hos Nina o johny o tog ett par groggar 😊 trevligt! Kul att bo lite närmre Nina faktiskt 😘

Igår gjorde vi inte så mkt, städade lite, tvättade lite, bytte sängkläder och sånt där som behövs. Bäddade med våra nya sängkläder! Snygga tycker jag 😊
Sen blev det bara myskväll framför tvn.
Abra fick vara uppe lite längre än Caspian igår då hon inte verkade så trött och sen måste hon får känna på ibland att hon faktiskt är lite äldre 😉
 Gjorde även mina naglar igår. Paketet kom så jag fick de i för tidig julklapp av mamma ❤️



Idag ska jag försöka julpynta lite.
Ska nog baka nått gott med barnen oxå ☺️

När jag vaknade i morse frös jag som fan men sen när barnen kom in till oss o la sig så fick jag hoppa närmre Jimmy för att vi alla skulle få plats och han är alltid varm o go men med han på ena sidan och två små element på andra sidan så frös jag inte särskilt länge ska jag tala om!! Blev varmt o jäkligt så vi gick upp ist 😝

Jag och älsklingen tog kort på alla våra skor igår...

Här är mina, va 3 par skor jag inte tog kort på men dem är inte roliga 😊
Klarar mig ett tag fram över iaf 😝

Nyss kom en liten dam som jag tror längtar efter jul nu? 

Mitt liv med min familj är helt underbart och jag ska verkligen inte klaga! 
Ni betyder allt! 
Jimmy, Abra och Caspian 😘❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0