Lördag 22/11

10.26

Vaknade för typ en timme sen, väntar på att hjärtat ska vakna så jag kan dammsuga o torka golven. 
Idag kommer Ines hen på permiss över dagen från sjukan så kanske hinner träffa henne en stund 😘

Vid 16.30 ska jag ner till brorsan och Camilla o ta en grogg eller två innan vi och resten av släkten beger sig till bambu 😊 trist bara att min man inte alls är sugen på att hänga med dit idag och barnen är hos Andreas menmen! 
Tror vi har varit på bambu en gång sen Caspian föddes...då va han kanske 2-3 månader bara! Så jag ska äta som bara den ikväll 😉 får väl göra kyckling wok till min älskling innan jag åker så han kan smaska i sig här hemma ist 😊

Familjen😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0