Lördag 15/11

21.39

Barnen sov hos mamma idag så jag hade sovmorgon i morse. Barnen kom hem vid elva och strax efter det kom Thomas med släp, så fick väcka min babe o sen åkte dem till tippen. När dem kom tillbaka så säger Jimmy att han fick med sig en fåtölj hit av Åsa o Thomas. Värsta fåtöljen, den är skitsnygg och bekväm 😊 
Har varit ute o tjötat med Anna och flickorna precis så kom precis in. Sitter o kollar på någon skit på tv och funderar på vad vi ska göra imån. Förmodligen inte speciellt mkt då abra och Caspian har feber, snorar och hostar :/ Andreas kommer hem i morgon så han kanske skulle ta barnen annars ska han ju ha dem nästa helg. Ska börja dela på barnen en dag i veckan så barnen får egentid med oss båda. Caspian och abra är ju aldrig ifrån varandra så kanske inte är så konstigt att dem kivar som dem gör. Samtidigt är det bog en trygghet att ha sitt syskon med sig men en dag i veckan klarar dem sig bog utan varandra😝

Jag älskar min familj ❤️
Jimmy 💋
Abra 😘
Caspian 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0