1/11 lördag

18.48

Idag har vi varit hos Dennis och Camilla och kollat på huset dem har köpt! Va jättefint :-) barnen har redan varit där med mormor men jag hade inte sett det :) 

Kan inte fatta att det är November redan! Tiden går så jäkla fort, om 2 månader och 4 dagar blir Caspian 2 år! Och då är jul och nyår redan förbi! Tycker inte det var längesen det var jul, åren bara springer iväg! Detta året har gått riktigt fort men det är oxå ett av mina bästa år! Har träffat den finaste pojkvännen man kan ha! Han är för bra för o vara sann nästan, honom ska jag hålla hårt i. Är så glad och tacksam för allt han gör för oss, jag är stolt och avunda hans tålamod med barnen! 
Om 14 dagar har jag och Jimmy varit tillsammans i 3 månader. Och förhoppningsvis så har vi måååånga fina år tillsammans 😘 


Jag älskar dig Jimmy Jadeland 💋
Jag älskar oxå såklart mina små troll ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0