Tisdag 18/3

20.50
Barnen lämnade vi på dagis vid 9. 
Eller aa jag stannade en stund under samlingen med Caspian sen gick jag :) Går så bra på dagis för honom, 
han är så glad o det lyser om honom så fort han kommer in i tamburen :P 

Efter dagis gick vi till C2 och köpte extra vantar till Caspian som han kan ha på dagis, sen hem så barnen fick sova middag. När dom vaknade så tog vi på oss och gick till strandsnäs lekplats o lekte. Matade även ankorna med bröd och wienerbröd...smaskigt!! Abra tyckte det va jätte spännande o Caspian satt i vagnen o skrattade tills Andreas satte ner honom :P 
gick hem, mamma kom med en virkad häst till Caspian, assöt :) Abra har en rosa så Caspian fick en blå :) typ gosedjur, jättesöta. Sen hade hon med sig nya gummistövlar hon köpt till Caspian, blåa med fiskar och hajar på som Abra blev alldeles förtjust i. Hajar är ju döhäftigt ;-) åkte sen bort till Carro o köpte regnkläder och några T-shirtar till Caspian. Sist men inte minst beställde jag 5 nya byxor o en tröja till han och Abra fick en rosa keps. Hon har ju massor av allt o nu är de Caspian som behöver nytt :) 

Sitter o titta på när Nico och Andreas spelar mulle :P 

Varit halvt om halv Depp idag, allt är bara skit känns det som, inget blev som man trodde eller hade tänkt sig. 
Går o håller inom mig saker För att jag inte orka med tjafs. Alltid ska någon tjafsa med nån om nått :/ 
Vill bara känna och leva i lycka och glädje med massa skratt och gemenskap. Får många skratt tack vare mina fina barn. Kommer ha många fina minnen med dom <3 
Vill ha ett liv med fart och fläkt...

Längtar efter att kunna få va helt ensam ibland. Bara ta ett bad o tända ljus, eller lyssna på vilken musik jag vill, vilken film jag vill. Göra vad jag vill och umgås med vem jag vill...hur länge jag vill! 

Mina öron blöder!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0