Onsdag - kalas 19/3

22.02
Barnen har varit på dagis idag som vanligt. Caspians inskolning är nu slut och han va där själv för första gången hela 5 timmar. Abra va ju där med honom men nu va han utan mig och hade visst inte varit så kaxig :P hela inskolningen gick superbra. Han märkte ju inte ens att jag va med på dagis...han märkte inte när jag gick :P men han hade inte varit förtvivlad eller ledsen så han hade bara gnällt lite efter mamma och han hade vaknat mitt i vilan o va ledsen men han blev omsövd så va allt frid o fröjd igen :) hämtade barnen 14.00, gick hem o la Abra, Caspian åt lite mellanmål sen kom mamma o hämtade mig så vi åkte till burderyd o tog bilder till nytt legitimation. Hem direkt efter de o sätta på kaffe o duka fram tårta mm. Mamma, pappa, Dennis och Camilla va här o firade mig lite. Va ju sjuk i lördags -.- jag fick en ny kaffebryggare, ett nytt toastjärn och två ljuslyktor från partylite med doftljus till :) så jag tänder ett par ljus innan o mös :-) 
I morgon kommer förhoppningsvis Caspians klädet som jag har beställt, Andreas nya telefon kommer imån iaf, ovant att inte få tag på han xD 

Idag blev Abra 2,5 år. Shit vad tiden går fort!! Men alla skratt, minnen och glädje hon ger mig så vill jag bara stanna tiden så dem förbli mina små för alltid. De kommer dem ju alltid bara på så vis men de kommer inte alltid va små barn :P nu ska jag alldeles alldeles strax krypa ner o sussa så gott. Det är en nu dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0