Torsdag 30/1

20.05
 
Idag har jag städat lite här hemma, hade tvättid egentligen men har ingen tvätt.
Tvättade upp allt igår så när jag hade hämtat Abra på dagis gick vi till Camilla och Nattis på bus och fika =)
Abra skrek hela vägen hem för att hon va trött och ville köra vagnen, vilket inte jag tyckte. Ville bara hem i snöstormen, trottoarerna va ju inte direkt skottade heller så det var bra tungt att köra syskonvagnen från furet o hem. Caspian har fått vara hemma o busa med pappa. När vi kom hem va det bara att duka fram kvällsmat, sen nya blöjor, pyjamaser och välling sen skjuts ner i sängen =) La honom för ca en timme sen o han sover som en gris, Abra har jag sprecis bäddat ner så hoppas hon också somnar snart. Blir nog att kolla på Vampire diaries sen. "Vårat" ("Mitt" fast Andreas ha kollat med mig) twilight maraton är ju slut ;)
 
I morgon får vi se vad dagen erbjuer, jag hoppas det blir kramsnö. Mycket roligare att bygga snögubbar och annat i snön än att bara åka pulka. Abra va supernöjd när jag hämtade henne från dagis innan, hon fick ju åka pulka hem.
I morgon fyller även min gamla barndomsvän år så Grattis Kersti André i förskott till 24 årsdagen :)
 
Familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0