Söndag 12/1

16.13
Dagen började med mysfrukost men tända ljus och grejer :) efter frukosten kom mamma o hämtade oss, åkte till leklandet i gvd. Första gången Caspian va med där o han tyckte de va superkul men han va sååå trött. Tog 1 minut så sov han i bilen påvägeb hem :P gjorde wok när vi kom hem, sen började tvättiden så Andreas tvättar och jag har torkat i köket och städat upp o haft mig. Nu lyssnar jag på lite musik medans Caspian dansar och Abra sover :) får se om vi går en promenad sen eller om vi ska gå till lekplatsen en stund :) 

Bägarn är sååå nära att rinna över nu. Klarar inte mycket mer nu, bomben kommer att utlösas o då blir det en drastisk förändring...jag kommer iaf må mycket bättre av det, sen skiter jag i alla andra!!!! Inte mina barn då såklart!! Dom kommer ALLTID va mitt liv... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0