Fredag 28/2

18.18
Så jävla typiskt!!! Har så dåligt samvete, har varit bestämt i nästan en vecka att jag o Abra skulle ha fredagsmys med Camilla o nattis idag. Så får jag världens huvudvärk, börja frysa och får flimmer i ögonen :S bultande värk i höger öga o varje gång jag hostar känns det som huvudet spricker. Tog ett långt varmt bad med Abra innan så känns lite bättre nu.  Tog först 2 alvedon här hemma men huvudvärken försvann inte, så tog 2 Treo hos mamma men de hjälpte inte de heller :/ 
Saknar min lille lilleman som är hos mormor inatt :) han fick nya skor idag o va så stolt :) han har lärt sig o flirta oxå så ska försöka få detta på film så snart som möjligt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0