Torsdag 28/12

09.00
Barnen är förkylda, hostar och snorar. Abra hade feber igår så dem blir hemma från dagis idag! 
Båda barnen kom in till oss inatt så vi alla har sovit i våran säng! Varmt och trångt men mysigt samtidigt! Blir bara så jäkla stel i min nacke när jag inte kan röra mig på natten 😝

Yttlugare en dag närmre jul och nu längtar jag faktiskt! Blir en jul utan älsklingen dock men ska ju fira resten av jularna i mitt liv med honom så jag överlever! 

Blir lite tomt här hemma men jag hoppas det får fort! 


Här är dem som va vakna först i denna familjen !! 

I morgon ska jag åka o julhandla.
Köpa mat och fixa de sista julklapparna.
Jimmy fick sina julklappar igår!
Han är så j*vla snygg i sin nya tröja 😊
Fast han är snygg i allt...eller inget😉😘

Nu ska jag duka fram lite frukost till mina små huliganer! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0