Söndag 28/12

08.50
Barnen väckte mig vid sju, va dödens trött då men börjar piggna till lite. Låg och kollade på film men världens finaste sambo igår så klockan blev rätt mkt.
Får Se vad denna dagen erbjuder oss. Nu när det kommit snö så får jag väl gå ut en sväng kanske. 

Abra råkade smälla igen vardagsrumsdörren här om dagen och det va en liten påg som hade sitt stackars finger emellan 😞
Blev vårdcentralen men dem sa att de för ingenting med brutna fingrar på så små! Det är bara brosk ändå!


Så här ser det ut när Abra får diska!!! 😂



Blev lite nagelfix innan julafton 😊

Här har vi lillemannen på julafton 😊


Så har vi lilla snuttis på julafton 😊

Och här har vi mej! Julafton va helt okej men jag saknade min älskling heeeela dagen 😔😘

Tog en så fin bild på Caspian och mamma 😘



Caspian gav sin bappe till tomten! 👍



Igår var vi hos mamma på julmiddag! Så jäkla gott 😊


Ska strax duka fram frukost till mina små troll, sen ska jag kolla med mamma om hon ska på någon mellandagsrea 😄


Jag älskar min familj ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0