Onsdag 10/12

16.08
Har inte gjort speciellt mkt idag. Va med Anna en stund, abra har kommit hem från sin far. Jag och Caspian låg o vilade en stund på soffan innan. Jag somnade 20.20 igår kväll och vaknade 22.30, lätt o somna om, jag och älsklingen somnade efter tre någon gång så de va tufft att stiga upp halv åtta i morse 😝
Har fått hem våra nya elcigg idag. Hoppas jag kan minska lite innan nyår så det är dags att sluta på allvar...

Igår va jag och tittade på mina små hjärtan på dagis!! 



I morgon ska jag vara hundvakt åt akida en stund, annars vet jag inte direkt så vad som händer. Har det kommit mer snö i morgon så får jag väl gå ut en stund med barnen 😊

Nu har vi precis ätit lite mat så barnen har myst ner sig i våran säng o tittar på film☺️

Min familj är bäst!! 
Älskar livet med er ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0