Fredag 12/12

08.30
Dagarna springer iväg och snart är det jul! Tycker inte det va så längesen det var jul 😝

12 dagar efter julafton blur Caspian 2 år, vilket för nig är helt ofattbart! Båda barnen har blivit så stora fort!



Mammas stora kille 😘

Mamma kanske ska ta hen barnen idag för pepparkaksbak eller om det var i morgon, blev osäker! 
Annars vet jag inget som händer idag!
Jag är fruktansvärt trött isf (för ovanlighetens skull) 
Får skylla mig själv när jag sitter uppe till långt efter midnatt o sen upp vid halv sex typ...

Lite besviken blev jag igår att det va Anders som vann Big Brother och inte Anna men jag har ju hela tiden sagt att jag hoppas Anders eller Anna vinner för dem är värdiga vinnare men hade helst sett att Anna vann! 
Hoppas Anna dumpar sin yber svartsjuka pojkvän Torbjörn!!
Tycker hon är värd en bättre kille!

Fast ingen ha det nog så bra som jag!😊😘

Familjen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0