Fredag - handla 20/9

09.53
Sitter i soffan o spelar lite på mobilen samtidigt som jag tittar på när Caspian går runt bordet :) va o handlade mjölk innan, sen lämnade Abra på dagis. Hem direkt efter de, ska ta en kopp kaffe strax :) klockan 12.15 ska jag hämta Abra o då ska vi åka o handla massa saker till hennes kalas imån o på söndag :) fan va kallt det är ute nu :O från de ena till de andra :P

Abra kunde inte ha en Bättre födelsedag igår än vad hon hade. Hon satt här o lekte med alla nya saker igår efter vi kom hem från gårdsfesten :)
Kan inte för mitt liv förstå att det redan är 2 år sedan jag blev mamma. Sjukt obeskrivlig känsla. Att få så fina gåvor som barn här i livet. Jag ska stötta, lyssna o finnas för mina barn. Jahaja älska dom till döden. Men när jag nu dör så ska jag vaka över dom..dag som natt och alltid finnas vid deras sida oavsett vilka val de väljer här i livet. Ni är mitt liv !!! <3

Trackback
RSS 2.0