Torsdag - jao 21/11

08.56
God morgon!
Har fått ett par timmars sömn igen efter att varit vaken sen klockan tre inatt när jag blev väckt.

De är väldigt många tankar som rör sig i mitt huvud nu. Förvirrad till max, vill komma bort ett tag o ha lite egentid, men i med att jag vet att det inte kommer att hända på en snar framtid så är de bara att traggla vidare i denna jävla skit !!

Caspian går nu förfullt, han är hur söt som helst. Inte dåligt att gå så bra redan. Han har endå gått ett tag o är 10 månader.
Snart fyller han 1 år, helt sjukt vad tiden går fort.
 


Abra pratar för fullt, vissa ord begriper man inte riktigt men oftas förstår vi vad hon försöker säga :P Kommer nya uppsnappade ord varje dag :D
 
Abras dagisfoton kom ju förra veckan :D 
'
 
 
 

Abra o Caspian är mitt allt !!
Mamma älskar er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0