Söndag - 30/6

22.52
Såg nu att det står "fredag 29/6" på förra inlägget men det ska ju stå lördag xD aja skit samma!
Idag har vi varit på kalas hos min morbror, våffelfika med massa goda tillbehör...
Abra hann bara somna till typ 2 minuter innan vi skulle åka så hennes humör va väl inte det bästa, när vi kom hem gjorde jag biffar med fetaost i, potatis o sås till. Va fett gott :) för en gång skull åt Abra 2 portioner, hon är ju inte den största i maten :/ Caspian va lite smågnällig innan, vet inte om de va för att vi bytte välling men men...har haft trevliga kaffegäster här ikväll men nu ligger jag o Andreas i soffan o småglor på Wallander...i morgon får vi se va det blir. Ska eventuellt till gd:s o handla lite nya skor till Abra då hon typ byter skostorlek :P sen ska jag kolla efter gardiner till Caspians rum :)
Ha de bra... Puss o hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0