Fredag - uttråkad 29/6

19.38
Dagen har varit lång.
Tvättat, städat, handlat och busat med Abra. Har även kollat på resor, är sugna på o ta en resa till hösten. Väntar på våra rektruaktiva pengar från försäkringskassan, då jävla blir det shopping. Ny tv till både vardagsrum och sovrum, massa kläder till oss allihopa. Ska även handla massa fina saker till Abra, hon fyller ju snart 2. Tiden går så jäkla fort o på fredag blir Caspian 6 månader :)
Blir eventuellt utgång nästa helg, får se om jag är sugen..
Mamma har varit uppe en sväng.
Hade även N & T på kaffe, alltid trevligt.
Så kul o höra när folk kommer o pratar/skvallrar om gamla kompisar som jag skiter blanka fan i :) har annat o tänka på.
I morgon blir det kalas hos min morbror,
Blir säkert någon god mat, de får man alltid där.
Blir väl en vända till Skåne snart me tror jag, får väl åka till nått busland eller liknande med Abra.
Ha det bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0