Torsdag - tre björkar 11/7

11.57
Igår va vi på gekås, köpte på oss endel så man har hemma, disk/skölj/tvättmedel, schampo o massa sånt. Köpte även leksaker till Abra o massa kläder till ungarna :)
Jag köpte spelar och 2 svarta linnen. Andreas hittade en skitsnygg tjocktröja bland annat. Caspian fick en stor grön jättesöt råtta som man drar i svansen så spelar den, han är sååå glad över den :)
Abra fick en likadan av dennis o canilla när hon föddes fast en rosa katt, men av samma serier :)
Satt o fikade ca 40-50 cm ifrån Peter Swartling haha!
Köpte ju en ny dammsugare igår me, knallrosa så den provade jag givetvis när jag kom hem. Dammsög hela lägenheten 2 gånger så jag säkert inte missade nått :P sen torkade jag golvet o sånt. Sen över till tvätten..hade bra ont i ryggen igår efter att sprungit runt så men men...Väntar in mamma nu. Hon, jag och barnen ska upp till Tre Björkar där min moster, mormor och kusiner kommer o fikar o busar med oss :)
Ha en trevlig dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0